نینا چت بزرگترین چت روم ایرانیان.چت روم نینا.چت تهران.عاشقانه ها.دردودل.دلتنگی ها.مرجع چت روم.چت ایرانی.چت روم نینا.ابزارچت.روم تهران.چت روم ترک ها.چت فارسی زبان ها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دردودل

سلام

میخوام یه مدت از روزگار بنویسم روزگاری که روزگاری روزگاربود.ولی نمیدونم چرا دیگه روزگار امروزمون روزگار قبلی نیست.آدماش سرد

شدن.احساس میکنم آسمان دیگه آبی نیست رنگ سیاهی به خود

گرفته.همه چی عوض شده.مهرووفا از یاد ها رفته.نمیدونم چرا دیگه

کسی به عشق اهمیت نمیده.نمیدونم چرا بی وفایی حاکم قصر عشق

شده.نمیدونم چرا مردم یکرنگ نیستن.نمیدونم چرا خیانت میکنن.نمیدونم

چرا دلم گرفته.احساس میکنم همه دارن بی وفایی میکنن.تاجایی که یادمه بد کسی رو نخواستم.ولی نمیدونم چرا بد منو میخوان.ازوقتی که

یادمه وقتی به کسی دست دوستی دادم همیشه پاش موندم و خیانت

نکردم.بگذریم گلایه ها تمومی نداره.دلم تنگ بود گفتم یه کم بنویسم تا

آروم شم.دلم برای همه تنگ میشه همه اونایی که دوسشون دارم نمیدونم اونا هم دلتنگم میشن یانه.میخوام از این به بعد از خودم بنویسم

میخوام یه کم بادلم خلوت کنم اخه از وقتی که تو نت اومدم احساس میکنم از خودم دورشدم.از دوستام دورشدم.میخوام دردودل هامو بنویسم شاید سبک بشم.امیدوارم ازاین به بعد از دردودل هام ناراحت نشین تا ادامه حرفام به خدا میسپارمتون



نظرات شما عزیزان:

کاربر
ساعت6:20---19 مرداد 1391
برو بابا از تو نامردتر خودتی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط homan در 21:51 | |