نینا چت بزرگترین چت روم ایرانیان.چت روم نینا.چت تهران.عاشقانه ها.دردودل.دلتنگی ها.مرجع چت روم.چت ایرانی.چت روم نینا.ابزارچت.روم تهران.چت روم ترک ها.چت فارسی زبان ها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





گله میکرد ز مجنون لیلی *** که شده رابطه مان ایمیلی
حیف از آن رابطه ی انسانی *** که چنین شد که خودت میدانی
عشق وقتی بشود دات کامی *** حاصلش نیست به جز ناکامی
بهرت ایمیل زدم بیشترک *** جای سابجکت نوشتم به درک
به درک گر دل من غمگین است *** به درک گر غم من سنگین است
به درک رابطه گر خورده ترک *** قطع آن هم به جهنم به درک
آنقدر دلخور از این ایمیلم *** که به این رابطه هم بی میلم
مرگ لیلی نت و مت را ول کن *** همه را جای OK کنسل کن
OFF کن کامپیوتر را جانم *** یار من باش و ببین من ON ام
اگرت حرفی و پیغامی هست *** روی کاغذ بنویسی با دست
نامه یک حالت دیگر دارد *** خط تو لطف مکرر دارد
خسته از Font و ز Format شده ام *** دلخور از گردلی@(ات)شده ام
کرد رپلای به لیلی مجنون *** که دلم هست از این سابجکت خون
باشه فردا تلفن خواهم کرد *** هر چه گفتی که بکن خواهم کرد
زودتر پیش تو خواهم آمد *** هی مرتب به تو سر خواهم زد
راست گفتی تو عزیزم لیلی *** دیگر از من نرسد ایمیلی
نامه ای پست نمودم بهرت *** به امیدی که سر آید قهرت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط homan در 22:39 | |