نینا چت بزرگترین چت روم ایرانیان.چت روم نینا.چت تهران.عاشقانه ها.دردودل.دلتنگی ها.مرجع چت روم.چت ایرانی.چت روم نینا.ابزارچت.روم تهران.چت روم ترک ها.چت فارسی زبان ها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





طنز

دختر : خونه داری؟
پسر : نه

دختر : bmw x3 داری؟
پسر : نه

دختر : چقدر حقوق میگیری؟
پسر : حقوق نمیگیرم

دختر : با چه رویی به من پیشنهاد دوستی دادی؟

پسر : وقتی چنتا ویلا دارم خونه برای چی
وقتی پورشه دارم bmw x3 برای چی
وقتی خودم رئیس شرکتم برای چی حقوق بگیرم

و این چنین بود که پسر رفت و دختر ترشید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط homan در 2:41 | |