نینا چت بزرگترین چت روم ایرانیان.چت روم نینا.چت تهران.عاشقانه ها.دردودل.دلتنگی ها.مرجع چت روم.چت ایرانی.چت روم نینا.ابزارچت.روم تهران.چت روم ترک ها.چت فارسی زبان ها







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





  هر جا دلت شکست.... قبل از رفتن.... خودت جاروش کن تا هر نا کسی... منت دستای زخمی شو رو سرت نذاره.....   

 

 

اعتبار آدمها به حضورشان نیست به دلهره ای است که در نبودشان درستت میکنند 

 

نم نم عشقت را با دریای محبت دیگران عوض نمیکنم:حتی اگر در طوفان غمت بمیرم  

 

 

 

این همه رنجی که دنیا بر سر ما میکند  غیر ما هر کس که باشد  ترک دنیا میکند بارها گفتم که فردا ترک دنیا میکنم چون به یاد تو افتادم امروز و فردا میکنم



نظرات شما عزیزان:

سیدکامران
ساعت15:28---8 ارديبهشت 1391
سلام امروز منو با یه اسم دیگه مشابه من اومد اشتباه گرفتی و اخ کردی نمیدونم کی اینو میخونی متظر تجدید نظرت هستم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط در 16:34 | |